.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
+ متن کامل
پاسخ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به گزارش « شمال نیوز »
شمال نیوز : با پیگیری های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران قطعه مورد نیاز تامین و خریداری گردید و تا هفته آینده مشکل سی تی اسکن این مرکز رفع می شود و آماده ارائه خدمت به مردم عزیز می باشد .
پاسخ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به گزارش « شمال نیوز »

شمال نیوز : بدنبال انتشار گزارشی با عنوان « افتتاح ساختمان جدید بیمارستان رازی پیشکش ؛ خرابی سی تی اسکن را دریابید! » در شمال نیوز ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با صدور جوابیه ای ، توضیحاتی را ارائه نمود که عینا منتشر می شود .

 

متن کامل این توضیحات بدین شرح است : 

 

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز

با سلام و احترام 

 

در پی انتشار گزارشی در پایگاه خبری شمال نیوز، در تاریخ  ۲۶ فروردین ۱۴۰۲، با موضوع خرابی سی تی اسکن بیمارستان رازی قائم شهر ، پاسخ دکتر کاظم محمودی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران خدمت این رسانه محترم ارسال می گردد. مقتضی است براساس قانون مطبوعات و به منظور روشن شدن اذهان عمومی متن ذیل عیناً به همان صورت منشتر گردد.

 

خرابی سی تی اسکن مرکز آموزشی درمانی رازی قائم شهر به علت کار زیاد از زمان شیوع کرونا  در شرایط فرسایشی قرار گرفت و به دلیل نقص فنی و خرابی قطعات دستگاه برای تعمیر نیاز به خرید قطعه جدید بود. در این میان با توجه به این که این قطعات خاص هستند و مشابه داخلی ندارند و صرفا باید از کمپانی سازنده خریداری شوند، با توجه به تحریم های ظالمانه و مشکلات موجود ، فرآیند تامین قطعه شرایط خاص خودش را دارد که موجب زمان بر شدن راه اندازی مجدد دستگاه شده است . ولی در نهایت با پیگیری های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران قطعه مورد نیاز تامین و خریداری گردید و تا هفته آینده مشکل سی تی اسکن این مرکز رفع می شود و آماده ارائه خدمت به مردم عزیز می باشد.

 

با تشکر از رویکرد مبتنی بر توجه به افکار عمومی از سوی آن رسانه محترم، و با امید به گسترش بیش از پیش این فرهنگ،  نکته مهم قابل ذکر انتخاب تیتر نا مناسب از سوی نویسنده گزارش جهت پرداختن به خرابی سی تی اسکن بیمارستان رازی بود . همانطور که در متن این گزارش اشاره شده است، از شروع احداث ساختمان جدید بیمارستان رازی قائم شهر ۱۷ سال گذشته و مراحل اجرای آن در طول این سال ها پیشرفت خیلی کندی داشت، اما طی چند ماه گذشته با پیگیری های زیاد انجام شده از سوی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و با تامین اعتبارات لازم از سوی دولت محترم، علیرغم افزایش تورم و گرانی فزاینده در حوزه مصالح و تجهیزات ساختمانی، پزشکی و اداری ، تکمیل این پروژه سرعت بالایی گرفته است و ان شالله به زودی شاهد راه اندازی این مرکز بزرگ تخصصی و فوق تخصصی خواهیم بود و این رویداد مهم برای همه کسانی که برای سلامت مردم منطقه و شهرستان قائمشهر اهمیت قائل هستند باید بسیار با ارزش باشد. لذا انتظار این است که آن رسانه محترم نیز این اقدام بزرگ ملی را دست کم نگرفته و کارهای بزرگ انجام شده در حوزه سلامت را به راحتی با انتخاب تیتر نامناسب پیشکش خرابی یک دستگاه سی تی اسکن نکند .

 

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.377 seconds.